Ольга Анатоліївна Хоменко

Ольга Анатоліївна Хоменко

Ph.D., кандидат історичних наук, доцент

Тематика наукових досліджень: історія Японії; японське суспільство та розвиток консюмеризму після Другої світової війни; роль реклами у процесі трансформації жіночої ідентичності в Японії.

 

 

Офіс: корпус 5, кімн. 114

Офісні години: понеділок 12.30–13.30

Email: okhomenkojp [AT] gmail [DOT] com

CV (pdf)

Курси:

  1. Актуальні проблеми сучасної японської історії та суспільства (1868–1980): від періоду Мейджі до високого економічного зростання 70-х–80-х років (академічний рік 2010–2011)
  2. Історія країн Азії, Африки та Латинської Америки
  3. Історія України – 2
  4. Історія України для негуманітаріїв (спеціальності: інформатика, соціологія, політологія, природничі науки)
  5. Українська та зарубіжна історіографія

Останні публікації:

  • Social Change and Gendered Gift Giving Rituals: A Historical Analysis of Valentine’s Day in Japan // Journal of Macromarketing. – 2011. – Vol. 31 (1). – P. 1–13. (With Yuko Minowa and Russell Belk.)
  • Формування жіночої ідентичності в Японії в повоєнні роки (на прикладі косметики) // Сходознавство. – 2008. – № 41–42. – С. 147–167.
  • Автомобілізація Японії і жіночий маркетинг через призму реклами в японських журналах (1958–1969) // Східний Світ. – 2007. № 3. – С. 132–145.
  • Post War Product Advertisements in Japan and Formation of Japanese Women’s Identity (Part 1 and Part 2) // Nikkei Advertising Review. – 2008. – Vol. 238. – April. – P. 15–21; May. – P. 40–45 (японською мовою).
  • The Process of Mass-Automobilization and Formation of Women Identity in Post-War Japan // Shisoshi Kenkyu (Research in History of Philosophical Though), Journal of Tokyo University, School of Arts and Science, Department of Area Studies. – 2007. – March. – P. 189–207 (японською мовою).
Scroll to top